GITS ERP GENERAL

GITS ERP

  • sistem 100% romanesc, cu prima implementare efectuatat in 2003, permite managementul integrat al tuturor proceselor si operatiunilor din majoritatea zonelor de business;
  • sistem integrat ce colecteaza date respectiv automatizeaza,  gestioneaza, monitorizeaza si controleaza procese si activitati din cadrul unei organizatii;
  • flexibil si adaptabil, se pliaza pe majoritatea tipurilor de activitati: transport, logistica, distributie, productie, constructii, service-uiri auto, leasing financiar, leasing operational, sanatate si multe alte domenii si activitati.

GITS ERP

  • sistem 100% romanesc, cu prima implementare efectuatat in 2003, permite managementul integrat al tuturor proceselor si operatiunilor din majoritatea zonelor de business;
  • sistem integrat ce colecteaza date respectiv automatizeaza,  gestioneaza, monitorizeaza si controleaza procese si activitati din cadrul unei organizatii;
  • flexibil si adaptabil, se pliaza pe majoritatea tipurilor de activitati: transport, logistica, distributie, productie, constructii, service-uiri auto, leasing financiar, leasing operational, sanatate si multe alte domenii si activitati.

Functionalitati si Beneficii

  • sistem unic si transparent ce integrează toate activitatile departamentale din companie;
  • asigura stabilitate, trasabilitatea, siguranta si controlul corectitudinii datelor introduse si a operatiunilor de business;
  • automatizarea, standardizarea și optimizarea fluxurilor de lucru si cresterea productivitatii angajatilor prin reducerea semnificativa a operatiunilor care se realizeaza manual;
  • imbunatateste semnificativ colaborarea inter-departamentala si rapiditatea transferului de date si informatii cu ajutorul unei singure baza de date comuna tuturor operatorilor ERP;
  • colecteaza, stocheaza, proceseaza si centralizeaza date utile pentru companie conform GDPR;
  • creste viteza de lucru si vizibilitatea asupra proceselor din companie;
  • restrictii si alerte pe baza criterii configurabile;
  • dreputri de acces pe baza profile si rolurilor de utilizatori;
  • contribuie la securizarea si simplificareaproceselor;
  • ofera acces la orice informatie de business, intr-un mod securizat;